Minulla oli tänään hauskaa, ihan oikeasti.
Nimittäin tänään oli jalkapalloturnaus, ja minä sain pelata tyttöketjun keskikentällä. Se oli mukavaa, ja meillä meni pelitkin ihan hyvin: Ainoastaan yksi häviö, yksi tasapeli ja kolme voittoa. Eikä tainnut kukaan pahemmin satuttaa itseään, mitä nyt pieniä kolhuja. Maalivahdillemme jotakin jalkaan, samoin yhdelle pelaajalle, yhdelle haava kyynerpäähän ja allekirjoittanut sai pallon täydessä vauhdissa (siis, sekä minä että pallo olimme täydessä vauhdissa) leukaluuhuni. Siihen jäi kipukohta jos leukaa painaa, joten tietenkin minä olen koko ajan tökkimässä sitä..

Luokanvalvojamme oli kuitenkin kaikista paras. Aamulla hän oli hieman myöhässä, mutta sitten tämä ilmestyy paikalle: Kantaen kolmea muovipussia, jotka olivat täynnä herkkuja. Muut luokat katsoivat katsoivat meitä hieman oudosti, kun pidimme luokkakohtaisia syöminkejä pelikentän reunalla. Juho saapui jopa myöhässä, näki herkut ja tokaisi "Ai saanks mä syödä vai?". Nauratti, ja alkoikin päivä ihan hyvin.
Toivottavasti loppupäiväkin sujuisi hyvin. Olin tänään siis koulussa neljä tuntia ja vartin, huomenna en ole yhtään oikomishoidon takia. Joudun menemään junalla naapurikaupunkiin ja takaisin, joten minulla luultavasti menee siellä koko päivä. Sitäpaitsi minun pitää suorittaa tärkeitä ja vähemmän tärkeitä ostoksia ko. kaupungista, joten se vielä lisätään aikaan. Ja syöminenkin. Herranjumala, minullahan menee siellä koko päivä.

Lihaksia särkee. Pitää varmaan venytellä.
Päivän kiitokset etenkin maalivahdillemme, luokanvalvojalle ja C:tä vastaan pelattavan pelin tuomarille. Kiitos.