Angstattiinpa eilen Reikon kanssa kaikki ongelmat toisillemme, ja päivän saldo oli fetajuustokuutioita, omar-karkkeja, puol litraa jäätelöö ja litra kokista.

Reiko: *valittaa*
Minä: *valittaa*
Reiko: "Ok, mun ongelmat kuulostaa pieniltä tohon verrattuna. Otatko jätskiä?"

Ja sit tuli hyvä fiilis, nyt taas vituttaa. Kiva. Vittuun säätäminen ja mustasukkaisuus, KIITOS.
"And one big coke without ice, please."

Musta on tullu kauheen huono bloggari. Tosin, on tää nyt mun pitkäaikaisin blogi, vaikka tekis mieli vaihtaa nimeä ja kaikkee.. En tiiä. Tylsää, en kirjotakkaan tänne enää kauheesti mtn kun mun elämään kuuluu vaan -tyhjää- ja sellasia juttuja mitä ei julkiseen blogiin kirjoteta ainakaan jos osa kavereista lukee sitä ja tietää kirjoittajan. Typerää. Mutta mä olen huono avautumaan silleen, mut en silleen, Reikolle on kiva avautua kun se kuuntelee ja on niin muru.

Ja hei, mä saan mennä niille sisään soittamatta ovikelloa / koputtamatta, te ette. Pissikset menee Tampereelle shoppaileen ja mä meen Riikaan.