Tajusinpa tuossa äsken taas olevani järkyttävän turhamainen = katsoin peiliin. Aloin heti mielessäni korjailla "virheitäni" eli ajattelin jotakuinkin näin:

Miksi mun hiukset on tollaset epämääräiset? Miksei ne vois vaan taipua jotenkin vätisti? Miks mun paita näyttää tolta? Voisin vaihtaa sen, mut mikä noiden farkkujen kanssa sopis? Ää, siskolta kössityt, vois huomenna laittaa pillit ja tennarit mielummin.
Ja jotain koruja, voi luoja, mä en oo pitkään aikaan käyttänyt koruja. Haluun helmiä, ne isot vihreet. Ja sormuksia, mut hitto kun hajotin sen yhen. Oon täys apina.

^ Tällaista voisin jatkaa ties kuinka kauan, jonka jälkeen menen vaatekaapilleni ja masennun - ei mitään kivaa. Ehkä voisin kevään kunniaksi laittaa hameen, mutta toisaalta en omista legginsejä enkä niitä ihania kenkiä, jotka haluaisin. Voisn laittaa pillifarkut, mutta unelmissani olisi tälläkin hetkellä mustat (siis MUSTAT) pillit ja keltainen vyö.

Voi autuas, tiedättekö mistä se johtuu?
Aivan, olen tyttö ja nyt on kevät.