Edellisestä kirjoituskerrasta on huomaamattani kulunut jo viikko - On ollut niin paljon kiireitä ja tekemistä ja seliseliseli. Oikeasti unohdin päivittää blogia, en ole kirjoittanut paperipäiväkirjaanikaan kuin yhden merkinnän. Mitäköhän minä olen sitten tehnyt ettei ole tullut kirjoitettua?

Tänään on sellainen päivä kun ei huvittaisi mennä ulos. Jos serkkupoika ei olisi kiskomassa pihalle leikkimään sotaleikkejä, pysyisin varmaan suosiolla koko päivän sisällä ja piirtelisin tusseillani (innostuin tusseilla piirtämisestä, kun tajusin kuinka hyviltä leluiksi ostamani tussit oikeasti näyttivätkään), mutta ei, kohta selkäni taakse ryntää vaaleatukkainen poika joka kysyy: "Hey Krista, do you wanna come out with me?", ja niin minä menen kastelemaan kenkäni. Eipähän tuo haittaa, olen ihan mielelläni serkkuni kanssa kun kerrankin on siihen mahdollisuus.

Otin koulusta lukudiplomikansion, enkä tiedä minkä herran tähden minä niin tein. Viimekin vuonna vietin monta unetonta yötä sen takia etten lukenut kuin muutaman kirjan kymmenestä. Nyt tosin olen lukenut jo kaksi ja kolmatta puolessavälissä - teen sen mahdollisimman nopeasti pois alta. Pitäisi vain lähettää sähköpostia yhdelle kirjailijalle (Tunnen ko. henkilön myös IRL-elämässä) ja haastatella tätä. Olen lykännyt moista jo kaksi viikkoa enkä tunnu vain millään muistavan lähettää sähköpostia tälle henkilölle. Paitsi nyt.