Minua niin väsyttää koko koulu jo nyt. Ja anteeksi kun en ole kirjoitellut, on ollut kiireitä.
Meillä oli tänään biologian koe, ja taisin reputtaa komeasti. Olin kyllä lukenut ja minä kuuntelenkin tunneilla ja koetilanteessa muistin kaiken mutta kun tarkastettiin, huomasin melkein puolien menneen väärin. Perjantaina olisi matematiikan koe - juu, hyvinhän se menee, jos osaa jotain. Ja minä en osaa. Olen varmastikin luokkamme hitain laskija, en osaa tehdä mitään ilman laskinta ja teen kaiken aina vaikeimman kautta.

Sitäpaitsi minua väsyttää ihan fyysisestikin. Eilen olin teatterilla vähän yli kahdeksaan, ja olen jo siihen mennessä tottunut ottamaan ihan rennosti. Kirjoittamaan päiväkirjaa tai jotain, vaan ei, nyt minä toistelin repliikkejä joita en kuitenkaan oppisi muistamaan tarpeeksi ajoissa. Koko ajan odotin että pääsisin kotiin. Samoin tänään koulussa. Ja lupasin lähteä vielä kaverin kanssa hetkeksi pihalle. Taas yksi todiste siitä että olen liian uhrautuvainen.
Anteeksi lyhyt ja kiukkuinen merkintä.