Oletteko huomanneet, että alkutekstieni kylmyys ja se tietynlainen linja on kadonnut?
"Me ollaan aika fakin teiniperseitä nykyään.."

Jotenkin tuntuu koko ajan ihan erilaiselta. Niinkuin olisin kiivennyt jonkun isonkin kynnyksen yli. Omituista. Olen sitäpaitsi alkanut käyttää aika paljon hymiöitä blogissani. Voisinkin itseasiassa heittää hukkaan "enkäytähymiöitäblogissa"-periaatteeni ja käyttää niitä. Helpottavaa, eikö? ;>

Sain muuten raahattua itseni liikkeelle, ja nyt olen ihan hulluna uusimpaan harrastukseeni; i <3 salibandy. Olen siinä ihan suhteellisen hyväkin, olen suhteellisen nopea (koska kipitän kovaa) ja saan pallon pysymään mailassa, mutta toisaalta taas yrittäessäni laukoa ei pallo käy lähelläkään maalia. Ehkä sekin vielä karsiutuu.
Minulla on sitäpaitsi jo oma maila, vaikka olen vasta kerran käynyt harjoittelemassa. Pikkusiskoni serkku oli lahjoittanut perheellemme sopivasti rightille käännetyn mailan, joten mikäs siinä. Exel on hyvä merkki, joten voin raahata sen kouluun ja leijata sillä kaikille ;D